Výlet na kole do Hudlic a Nového Jáchymova 13.8.2011

Z Hlásné Třebaně po rovině do Srbska a cyklostezkou kolem Berounky, kde u Kačáku proti mně prasátko domácí a o kus dále černý osel stojí přímo v cestě. Dále do Berouna, projet městem do Králova Dvora a Na Knížecí odbočit směr Hudlice. Nekonečné stoupání nedá odpočinout a rodiště Jungmannovo je vysvobozením. Ještě další krpál k rodnému domu Josefa Jungmana. Ke kostelu sv.Tomáše je pár kroků. Pokračování jen pár set metrů k vrcholu stoupání s krásným výhledem až k Berounu. Potom dolů, nahoru, dolů minout Otročiněves a ještě vzhůru kolem hornických domků Nového Jáchymova. Navštívit kamaráda a jet zpátky. Dva kopce jsou lahůdkou a pak dlouhé klesání do Králova Dvora. Zde změna plánu a raději na mostek přes dálnici a cyklostezkou až k nádraží Beroun, vytrpět panely k železničnímu mostu, přejet ho a pokračovat cyklostezkou do Srbska. Pak rovinka do Karlštejna a Hlásné Třebaně. Tam proti větru půldruhé hodiny, zpět stačí hodinka bez velké dřiny. Na tachometru téměř 54 kilometrů.