Váš prohlížeč není podporovaný - stránky se nemusí zobrazit správně. Použijte podporovaný prohlížeč.

Co je vidět, dá se fotit.

Proměňte svá alba ve fotoknihu

Ideální jako dárek nebo jen tak pro sebe na památku.

78 fotek a 2 videa, 4.7.2014, 671 zobrazení, 2 komentáře | města, země
Vyhlídka u jižního oplocení letištních ranvejí dává možnost fotit pojíždějící, startující a přistávající letadla. Dostupnost od nádraží Hostivice vpravo podchodem tratě a po asfaltové cestě přes dálnici, pak vpravo a za závorou vlevo, celkem snad 3km buď pěšky nebo na kole.
33 fotek a 1 video, 23.7.2011, 588 zobrazení, přidat komentář | lidé, sport
Na hřebeni mezi Mořinkou a silnicí k Mořině je táhlé stoupání na kamenité polní cestě a dává závodníkům dost zabrat. Fotky jsou z průjezdu čela závodu ve 12:49 a pronásledovatelů do minus 15 minut. Úžasná podívaná na úsilí tisícovky cyklistů na horských kolech. Odcházím ve 14 hodin a stále jezdí další a další. Prostě kolo pro život.
89 fotek, 2.8.2011, 448 zobrazení, přidat komentář | cestování, krajina, lidé, příroda, země
Z Lomnice n.P. kolem rybníka a pumpy a po cyklochodníku do Stružince. Zde na rozcestí vpravo do vesnice a po pár desítkách metrů sousoší "korunování panny Marie" s památnými lipami srdčitýmu po stranách. Toto pseudogotické skulpturní dílo, vysochané do světle okrového pískovce, nechali zhotovit manželé Otmarovi roku 1855, jak uvádí podrobná info tabule. Autorem je Antonín Sucharda, známý sochař z Nové Paky. Druhé zastavení Nová Ves n.P. - potkávám pana Josefa Pánka, jak prozradil mi při chvále zahradnictví. Přiznal, že všechny sochy a skulptury stvořil sám podle múzy políbení coby inspirace k vytvoření díla. Nemám zapomenout přečíst si knihu v ruce vodníka a navštívit sousoší "ve spáru moci", což rád s velkou zvědavostí činím.
36 fotek, 16.7.2011, 234 zobrazení, přidat komentář | cestování, krajina, příroda, vesnice, země
Hlásná Třebaň, Karlštejn, pěšky na náves a vlevo táhlé stoupání údolím Hluboká podél Budňanského potoka na Mořinu náves, u kostela vlevo a na dalším rozcestí vlevo do kopce přes trať k výhledu na lom Amerika. Dále směr Bubovice kolem letiště a na návsi odbočit vlevo rovinkou k rychlému klesání lesem k Hostímu. Na rozcestí vlevo stoupání nad Srbsko a pak dlouhé zatáčkové klesání až Srbskem k Berounce. Rovinka do Karlštejna a Třebaně. Ujeto náročných 25 km.
15 fotek, červen až říjen 2011, 230 zobrazení, přidat komentář | soutěž: NEJVÝLET, Středočeský kraj
Co může zaujmout při cyklistických výletech.
85 fotek, 12.3.2015, 198 zobrazení, přidat komentář | kultura, příroda, zábava, země
Výstava jarních květin. Záplava rozkvetlých narcisů, hyacintů, modřenců. kosatečků, petrklíčů a mnoha dalších, pastva pro oči. Navíc kovové plastiky z hradních sbírek.
123 fotek, 26.9.2009, 194 zobrazení, přidat komentář | lidé, oslavy
Zahájení vinobraní císařem Karlem IV. a slavnostní historický průvod v sobotu 26. září 2009. Zastoupena rovněž partnerská obec Monte Carlo, Itálie. Nádherné počasí, mraky lidí, přeplněná parkoviště, burčák.
45 fotek, leden 2010, 190 zobrazení, 1 komentář
Zličín, sídliště Řepy, Karlův most, Malá Strana
82 fotek, 9.5.2009, 175 zobrazení, přidat komentář | dokumenty, koníčky, kultura, lidé, oslavy, události, vesnice, zábava
Marfuše je pouze jedna, ale vidět jich tolik, jako je Holek v rozpuku, to se jen tak nevidí! Stalo se 9. května 2009 na Českých májích v Hlásné Třebani.
13 fotek, říjen 2011 až březen 2012, 165 zobrazení, přidat komentář | zvířata
Narodil se koncem července 2011. Je to přátelský, klidný učenlivý pes. Jako štěně má srst jak plyšák. Je krásně vybarvený. Má mohutné tlapy. Pelech a obrovskou boudu má venku. Volně se pohybuje po dvoře a zahradě, do domu nejde. Vždyť je horský salašnický a venek má v genech. V osmi měsících velmi živý a žravý pes.
31 fotek, 3.8.2011, 164 zobrazení, přidat komentář | cestování, krajina, lidé, příroda, země
Z Lomnice dolů přes Nová Ves, žel.přejezd, rozcestí vpravo a u dalšího opět vpravo stoupám k Syřenovu. Vesnice podél cesty ve stráních koupe se ve svitu slunečním, příjemná to idyla. Pomník padlých a nezvěstných 1914-18 s velkým lvem nad nápisem "My dali život, vy dejte práci a lásku". Hned vedle je Kampelíkův dům. Památeční deska s reliéfem Františka Cyrila Kampelíka připomíná, že toto byl první průkopník družstevního zemědělství českého. Narodil se roku 1785 právě zde v Syřenově a zemřel 1872 v Kuklenách. Nyní je jasné, proč se říkalo družstevním záložnám kampeličky. Dále nahoru směr Klepanda s Kumburkem po pravé ruce až na rozcestí se zájezdní hospodou Klepanda,samé turistické směrníky. Směr Lomnice a lesem k pasáži mezi poli s nádhernými výhledy do kotliny Českého ráje. Na okraji Žďáru u Kumburka rozhled do tohoto nádherného kraje. Nyní dolů do vsi a supět z ďolíku pěkným krpálem někam vzhůru a sjezdem k rozcestí na hlavní s hopodou a vpravo na vrchol a přes železniční přejezd zatáčkami dolů do Lomnice. Celkově trochu příjemný 17km okruh.
89 fotek, 24.7.2010, 150 zobrazení, přidat komentář | lidé, oslavy, vesnice, zábava
Hodně diváků, Holky v rozpuku a dvě scénky, příjezd císaře, šermíři, Petr Bendl s kytarou, soutěž ve zpěvu Hlásná Třebaň je krásná, zlatý hřeb Eva Pilarová a velký aplaus za skvělé vystoupení.
62 fotek, 29.2.2012, 143 zobrazení, přidat komentář | kultura, lidé, země
Vystát hodinovou frontu do Císařské konírny a za seniorských osmdesát vstoupit mezi 150 unikátů z kremelských císařských sbírek. Třeba již nikdy taková možnost v Praze nebude...
67 fotek, 6.6.2010, 134 zobrazení, přidat komentář | lidé, oslavy, zábava
Fotky královského průvodu od kamaráda Jardy z náměstí v Řevnicích.
34 fotek, 13.8.2011, 130 zobrazení, přidat komentář | cestování, krajina, příroda, vesnice, země
Z Hlásné Třebaně po rovině do Srbska a cyklostezkou kolem Berounky, kde u Kačáku proti mně prasátko domácí a o kus dále černý osel stojí přímo v cestě. Dále do Berouna, projet městem do Králova Dvora a Na Knížecí odbočit směr Hudlice. Nekonečné stoupání nedá odpočinout a rodiště Jungmannovo je vysvobozením. Ještě další krpál k rodnému domu Josefa Jungmana. Ke kostelu sv.Tomáše je pár kroků. Pokračování jen pár set metrů k vrcholu stoupání s krásným výhledem až k Berounu. Potom dolů, nahoru, dolů minout Otročiněves a ještě vzhůru kolem hornických domků Nového Jáchymova. Navštívit kamaráda a jet zpátky. Dva kopce jsou lahůdkou a pak dlouhé klesání do Králova Dvora. Zde změna plánu a raději na mostek přes dálnici a cyklostezkou až k nádraží Beroun, vytrpět panely k železničnímu mostu, přejet ho a pokračovat cyklostezkou do Srbska. Pak rovinka do Karlštejna a Hlásné Třebaně. Tam proti větru půldruhé hodiny, zpět stačí hodinka bez velké dřiny. Na tachometru téměř 54 kilometrů.
27 fotek, 9.7.2011, 128 zobrazení, přidat komentář | krajina, lidé, příroda, sport, země
Z Hlásné Třebaně po rovině do Karlštejna a Srbska, dále podle Berounky cyklostezkou do Berouna, přejet železniční most, podle nádraží na cyklostezku do Králova Dvora, vlevo podle železáren na silnici stoupáním k vodnímu dílu Suchomasty. Zatím najeto 17 km. Cesta zpět stejným způsobem. Celkem 34 km. Nenáročný výlet i pro začátečníky.
38 fotek, 15.7.2011, 117 zobrazení, 1 komentář | cestování, krajina, příroda, vesnice, země
Z Hlásné přes most do Zadní, přes náves směr Liteň, stoupání kolem hřbitova, výše výhled na Běleč a Svinaře. Před Litní hrobka rodiny Daubků, kde je uložena i Jarmila Novotná. V Litni kostel Petra a Pavla, Svatopluk Čech, Jarmila Novotná, panství Daubků. Kolem pumpy dolů směr Karlštejn, stoupání ke golfovému hřišti. Ostrý sjezd do Karlštejna. Přes závory a most vpravo zpět Hlásná Třebaň. Celkem ujeto 15,8 km.